نوآوری اجتماعی – راه حل هایی برای آینده پایدار
1,250,000ریال قیمت اصلی: 1,250,000ریال بود.1,000,000ریالقیمت فعلی: 1,000,000ریال.
کتاب نوآوری اجتماعی ، راه حل هایی برای آینده پایدار، گردآوری شده توسط توماس آزبورگ و رنه شمید پیتر و ترجمه علی اصغر سعد آبادی در نشر دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسیده است.
ناشر: نشر دانشگاه امام صادق (ع)
نویسنده: توماس آزبورگ – رنه شمید پیتر
مترجم: علی اصغر سعد آبادی
✳ فرآیند ثبت سفارش کتاب👇👇👇
1- نام و نام خانوادگی :
2- شماره همراه :
3- آدرس پستی:
4- کدپستی :
5- نام کتاب درخواستی
6- ارسال تصویر فیش واریزی به آیدی sadidadmin در پیامرسان های بله یا ایتا
💳 شماره کارت :
6037998210405071
بانک ملی - بهنام امینی
1 در انبار
نوآوری اجتماعی همیشه نقش مهمی در کمک به سازگاری سیاست اجتماعی با مشکلات جدید ایفا میکند و به همین دلیل است که موضوع محوری استراتژی اروپای ۲۰۲۰ بوده است.
گفتمان اروپای ۲۰۲۰ اذعان میکند که اتحادیه اروپا برای موفقیت در ایجاد رشد جامع، فراگیر، پایدار و هوشمند قویاً به نوآوری همهجانبه نیاز دارد. در سیاست اشتغال، تقاضا برای کار باید بیشتر شود.
این کمیسیون صندوقهای ضمانت جوانان و تخصیص یارانههای هدفمند را برای رسیدن به نرخ خالص استخدام جدید، جابجایی بار مالیاتی مستقل از نیروی کار به سوی سایر منابعو افزایش حمایت از کسبوکارهای نوپا، خوداشتغالی و اقتصاد اجتماعی ترویج میکند.
همچنین، این کمیسیون برای حوزه «اقتصاد سبز»، بخشهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات بهداشت و درمان برنامههای اجرایی تدارک دیده است تا بر مشکلاتی نظیر دستیابی به اقتصاد کم کربن و دارای منابع کارآمد، سالخوردگی جمعیت، و شتاب تغییرات فناورانه غلبه کند.
نوآوری اجتماعی اصطلاحی است که هنوز خیلی نامشخص است و از آن تفاسیر بسیار متفاوتی ارائه شده است. درعینحال، نوآوری هنوز کوتهبینانه به منزله نوآوری تکنولوژیکی شناخته میشود و کاملاً فراموش میشود که هر پیشرفت فنی (نوآوری) به تغییرات اجتماعی و درنتیجه به نوآوری اجتماعی ختم میشود.
با این حال، این به معنای آن است که نوآوری اجتماعی هم برای اجتماع مفید است.
متن پشت جلد کتاب نوآوری اجتماعی – راه حل هایی برای آینده پایدار
در کتاب حاضر، مطرحترین رهبران حوزه نوآوری اجتماعی گرد هم آمدهاند تا درباره حوزه وسیعتری از مفاهیم نوآوری اجتماعی اطلاعات بیشتری به خواننده انتقال دهند.
این اثر به پنج قسمت تقسیم میشود. در هر بخش، از طریق تجربیات عملی و نیز رشتههای علمی متفاوت، بینشهایی ارائه میشود. در بخش اول، چشماندازها و ملاحظات مختلف درباره مفهوم نوآوری اجتماعی و فرضیات اساسی آن مطرح میشوند.
در بخش دوم، تلاش میشود تا ارتباط بین نوآوری اجتماعی و مفاهیم مرتبط نشان داده شود.
در بخش سوم، کاربردها و ابزارهای عینی نوآوری اجتماعی مطرح میشوند.
در چهارمین بخش، شیوههای عینی نوآوری اجتماعی در حوزههای مختلف نشان داده میشوند.
در بخش آخر، با نگاهی به آینده، نقش کسبوکار در آینده بیان میشود.
وزن | 690 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | , |
مترجم |
علی اصغر سعد آبادی |
موضوع |
علوم اجتماعی |
نوبت چاپ |
اول 1397 |
تعداد صفحات |
461 |
قطع |
وزیری |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.