قوانین و مقررات

* خرید از فروشگاه سدید از راه های خرید اینترنتی سایت، خرید از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی sadidisu_ir، از طریق واتس اپ به شماره 09109805055 و یا خرید از طریق تماس تلفنی با شماره 021-66485850 امکان پذیر است و موسسه علمی فرهنگی سدید به غیر از راه های ذکر شده تعهدی به ارسال کتاب و یا قبول مرجوعی و استرداد وجه ندارد.

* امکان پیگیری سفارشات و یا تماس با موسسه در ساعات کاری ؛ از شنبه تا چهارشنبه ( 9 - 17 ) و پنجشنبه ( 9 - 12:30 ) میباشد .

* سفارشات ثبت شده در سایت، در روز کاری بعد بررسی و در سامانه پست ثبت میشوند لذا جهت لغو سفارش تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش در سایت امکان پذیر است.

* جهت لغو سفارش با شماره 021-66485850 تماس بگیرید و اطلاعات ثبت شده در سایت رو در اختیار اپراتور قرار دهید. بعد از تطبیق اطلاعات سفارش شما لغو میشود و شماره کارت جهت استرداد وجه از شما گرفته میشود.

* حمل و نقل محصولات توسط اداره پست انجام میشود و امکان آسیب به محصولات در مراحل پست و ارسال وجود دارد لذا پیگیری آسیب احتمالی از طریق اداره پست باید انجام بگیرد اما موسسه متعهد به ارسال محصولات سالم به دست مشتریان است فلذا در صورت مشاهده آسیب های احتمالی از سوی موسسه بر روی محصولات تا 7 روز پس از تحویل، امکان ثبت خرابی از طریق تماس با دفتر موسسه و احراض صحت خرابی و قبول مرجوعی وجود دارد.

* در صورت مرجوع شدن محصول، وجه دریافت شده تا 72 ساعت بعد به حساب مشتری استرداد خواهد شد.

* به انتخاب مشتری، حمل و نقل از طریق پست پیشتاز و یا سفارشی انجام میگیرد که زمان ارسال محصول از لحظه تحویل به پست تا 3 الی 7 روز کاری به طول می‌انجامد.