اخبار سدید

طرح هر هیئت یک نمایشگاه کتاب

طرح هر هیئت یک نمایشگاه کتاب
رسالت موسسه علمی فرهنگی سدید

همواره ایام محرم و صفر علاوه بر دمیدن معنویت و حماسه در سطح جامعه، بستر ویژه‌ای برای رشد و ارتقای سطح بینشی و دانشی عموم مردم بوده است. از این جهت دارای اهمیت بالایی برای نهادهای فرهنگی که دغدغه رشد و تعالی جامعه را دارند می‌باشد. انتشارات سدید که رسالت اصلی خود را احیای اندیشه دینی می‌داند یکی از اهداف ویژه خود را در نسبت با واقعه درس آموز عاشورا و ارتقای سطح بینشی جامعه در راستای این امر تعریف کرده است. هر ساله با نزدیک شدن به ایام محرم و آمادگی هیآت و مجموعه های مذهبی برای برپایی مراسم محرم یکی از دغدغه‌های این مجموعه‌ها برگزاری نمایشگاه کتاب و ارائه کتب و محتوای مناسب محرم برای مخاطبین خود می‌باشد؛ اما متاسفانه بدلیل قیمت های بالای خرید کتاب و شرایط دشوار برگزاری نمایشگاه و مشکلاتی از قبیل کتب مرجوعی و ... تعداد قابل توجهی از این هیآت موفق به برگزاری نمایشگاه کتاب نمی‌شوند. انتشارات سدید در راستای تحقق رساندن رسالت خود در نظر دارد با در نظر گرفتن تسهیلاتی جهت برپایی نمایشگاه کتاب توسط هیآت و مجموعه های فرهنگی در ایام محرم و صفر با ویژه برنامه‌ای موسوم به طرح هر هیات یک نمایشگاه کتاب خدمات ویژه‌ای را به این مجموعه‌ها ارائه دهد.

 

محتوای طرح هر هیات یک نمایشگاه کتاب:

متقاضیان می‌توانند مجموعه کتاب‌های پیشنهادی ویژه ایام محرم و صفر را به مدت دو ماه دریافت نمایند و به مقدار مبلغ کتب امانت گرفته شده چک  یا سفته التزام تحویل بدهند.

متقاضی باید تعهد دهد که 65 درصد کتب تحویل گرفته به فروش برسد.

کتاب ها نیز با تخفیف 25 درصدی خدمت هیئات قرار میگیرد.

در ادامه، توضیحات تکمیلی را از زبان مدیر مسئول انتشارات، آقای بهنام امینی با خبرگزاری دانشجو مشاهده می‌کنید.

بازتاب خبری طرح هر هیئت یک نمایشگاه کتاب در خبرگزاری دانشجو

🎥با کتاب‌‎‌‎های امانتی در کنار هیأت‌‎ها نمایشگاه کتاب برگزار کنید

🔸موسسه انتشاراتی سدید به هیأت‌‎ها جهت برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب به صورت امانی می‌‎دهد.

🔸 بهنام امینی مسئول انتشارت بسیج دانشگاه امام صادق (ع) از طرح توزیع کتاب امانی به هیأت‌‎ها برای دایر نمودن موکب‌‎های عرضه کتاب خبر داد و گفت: در لیست کتاب ها برای ارائه امانی به مسئولین هیأت‌‎ها سعی کرده ایم از کتاب‌‎های پرفروش تر استفاده کنیم و همچنین نگاه ویژه ای به بحث های عاشورا پژوهی داشته باشیم و با تسهیلات خاص تر در اختیار هیئات قرار دهیم.

🔸ثبت نام
متقاضیان می‌‎توانند در سایت سدید به نشانی sadidisu.ir مراجعه و ثبت نام کنند. یا به شبکه‌‎های اجتماعی موسسه سدید به آدرس: sadidisu_ir@ مراجعه نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *