سؤالات متداول

آیا برای خرید از سدید، حتما باید در سایت عضو باشم؟

برای خرید از سایت فروشگاه سدید چند راه پیش‌رو دارید: اول آن‌که در فروشگاه عضو شوید و پس از تکمیل مشخصات و اطلاعات پستی و فعالسازی از طریق رایانامه خود، به عنوان کاربر وارد فروشگاه شوید؛ در این حالت علاوه بر آن‌که در هر بار خرید نیازی به تکمیل مشخصات ندارید، می‌توانید از طرح‌های تخفیفی فروشگاه ویژه اعضای سدید بهره‌مند شوید. دوم آن‌که به عنوان کاربر مهمان تنها مشخصات خود و اطلاعات پستی را وارد نموده و فرآیند خرید را ادامه دهید. توضیحات بیشتر درباره فرآیند خرید در قسمت «روش‌های ثبت سفارش» در نوار پایین سایت!

با عضویت در سدید می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید، - به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید، - لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید، - نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید، - در جریان فروش‌های ویژه و تخفیف کتاب‌ها و محصولات قرار گیرید...

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

همه سفارش ‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی می‏ شوند.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می ‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است شرکت پستی واسط نیز متعهد است تا سفارشات را طی 5 الی 10 روز کاری به دست مشتری برساند. بیشتر سفارش‏ هایی که در روزهای کاری تا ساعت 10 ثبت شوند؛ در همان روز امکان تحویل به پست را دارند. همچنین، سفارش‏ هایی که بعد از ساعت 10 ثبت می‏ گردند در اولین ساعت های کاری روز بعد تحویل پست می‏ شوند.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سدید خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به سدید، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت سدید با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

کالاهایی که موجودی ندارند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

در صورت موجود نبودن کالا می‌توانید از کارشناسان فروش سدید پیگیری کرده و زمان دقیق تامین موجودی یا چاپ مجدد را از آنها جویا شوید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سدید تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش سدید با شما تماس خواهند گرفت.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

در صورتی که به هر دلیلی امکان انجام خرید اینترنتی را ندارید می‌توانید با قسمت فروش تماس گرفته و از روش‌های دیگر خرید خود را انجام دهید. اما به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، توصیه می‌شود سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید. راه‌های ارتباطی با واحدهای فروش در قسمت «درباره سدید»

آیا تعداد خرید از یک کالا در سدید محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سدید وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏ هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏ شود. البته برای سفارشات عمده بهتر است ابتدا با واحد توزیع عمده سایت سدید به شماره تلفن ۶۶۴۸۵۸۵۰-۰۲۱ / ۶۶۴۸۶۱۲۰-۰۲۱/ ۰۹۱۰۹۸۰۳۵۹۰تماس بگیرید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با ما تماس بگیرید.

دوست دارم از سدید خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت سدید، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏ بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏ شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏ توانید در صفحه اصلی وب سایت سدید با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و آنچه در سایت سدید دیده‌ام مغایرت داشت و یا دچار آسیب دیدگی بود، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید (02166486120).

پیشنهاد شگفت انگیز

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان سدید با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. البته یک محصول در هفته ابتدایی عرضه و یا چاپ مجدد شامل تخفیف فروش می‌گردند.

آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها در بازه‌ی زمانی‌ای که برای تخفیف در نظر گرفته شده است فرصت دارید تا سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، نشر سدید تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

اگر بلا فاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از ثبت سفارش، امکان اصلاح وجود ندارد.
تلفن: 021-66485850      ایمیل: info@sadidisu.ir
logo-samandehi

ارسال پيام و شکایات

تماس با ما
  1. نام(*)
    لطفا نام خود را وارد کنید
  2. پست الکترونیک(*)
    لطفا پست الکترونیک خود را وارد کنید
  3. موضوع(*)
    لطفا موضوع پیام خود را وارد کنید.
  4. پیام(*)
    لطفا متنی برای پیام خود وارد کنید
  5. (*)

    Invalid Input